M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy & Mather wygrywa przetarg na obsługę piwa Książęce

Maciej Burlikowski | 27 czerwca 2017, 06:00

Kontrakt obowiązuje do końca 2018 r.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, zakończyła przetarg na obsługę ATL swojej marki Książęce. Od czerwca projekty z zakresu ATL dla marki Książęce będzie realizowała agencja Ogilvy & Mather. Kontrakt obejmuje działania ATL do końca 2018 r. W przetargu brały udział cztery agencje.

Przypomnijmy, że w listopadzie ub.r. Ogilvy & Mather straciła, na rzecz agencji 2012, obsługę reklamową marki Żywiec (Grupa Żywiec), którą zajmowała się od 2015 r.

Przełom tegorocznej wiosny i lata jest jednak dla niej łaskawszy - nieco ponad miesiąc temu agencja wygrała przetarg na obsługę marki ciastek Hit produkowanych przez Bahlsen Polska. To już drugi, po marce Krakuski, brand tego marketera, którego obsługa reklamowa przypadła Ogilvy & Mather.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,