M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cadbury wybiera VCCP do globalnej obsługi

( red. ) | 27 czerwca 2017, 06:00

Po 11 latach współpracy z Fallon London Cadbury wybiera nową agencję do obsługi.

Firma Cadbury rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę reklamową. Przetarg wygrała agencja VCCP. Przez ostatnich 11 lat Cadbury było obsługiwane przez Fallon London, która nie startowała w przetargu. Na short-liście przetargu znalazły się Saatchi & Saatchi, Ogilvy & Mather London i Wieden & Kennedy London.
VCCP będzie odpowiadało za globalną strategię marki Cadbury, a także fullservice'owo obsłuży portfolio marek Cadbury w Wielkiej Brytanii i Irlandii. W Australii i Nowej Zelandii portfolio Cadbury obsłużą Ogilvy & Mather i Saatchi & Saatchi.
Z kolei w Kanadzie, na Bliskim Wschodzie i w Azji markę nadal będzie obsługiwało Ogilvy & Mather.
Mondelez, należący do Kraft Foods, przejął markę Cadbury za 11,5 mld funtów w 2010 r.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,