M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LoveBrand Relations z nowym klientem

Katarzyna Woźniak | 29 czerwca 2017, 06:00

W czerwcu firma rozpoczęła współpracę z serwisem streamingowym Tidal.

LoveBrands Relations rozpoczęła w czerwcu br. współpracę z serwisem streamingowym Tidal. Do zadań agencji należy m.in. prowadzenie Facebooka, media relations, a także wsparcie akcji dodatkowych.
Serwis streamingowy Tidal jest dostępny w 52 krajach z katalogiem ponad 48,5 mln utworów oraz 175 tys. materiałów wideo w wysokiej jakości.
Z ramienia agencji projekt koordynuje senior communications consultant Paweł Sołowiej wraz z junior communications consultant Markiem Klemczakiem i communications assistant Magdaleną Radecką.
LoveBrands Relations pracowała już przy projektach związanych z Tidalem, m.in. prowadziła działania komunikacyjne oferty "Muzyka przeszła do Play”. Agencja została wybrana w drodze przetargu, jego szczegółów nie podano.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,