„Storyline” to pierwszy tego typu serial fabularny o życiu nastolatków wyprodukowany przez markę. 8-odcinkowa produkcja będzie dostępna na kanale YouTube Coca-Cola Polska, w darmowej aplikacji WOAH oraz na platformie internetowej WOAH.com. Dodatkowo użytkownicy aplikacji WOAH będą mieli wcześniejszy dostęp do następnego odcinka. WOAH (skrót Where Only Awesome Happens) jest nową platformą z kontentem dla młodych ludzi, m.in. o sporcie. muzyce i modzie.
Główni bohaterowie „Storyline” – Tomek (Jan Ronikier), Julia (Anna Jakubiak), Bartek (Dominik Mirecki), Magda (Aleksandra Szwałek) i Kamil (Dawid Ptak) – to fabularne egzemplifikacje różnorodnych osobowości nastolatków Głównym postaciom wielokrotnie towarzyszą na ekranie znani blogerzy i youtuberzy, którzy zagrali w serialu samych siebie: Maffashion (Julia Kuczyńska), Cezary Jóźwik, Robert Pasut, Rafał Masny z ekipy AbstrachujeTV, Kaiko (Karol Poznański), Aleksandra Żuraw, Ajgor (Igor Leśniewski), Rezi (Remigiusz Wierzgoń), Martin Stankiewicz, Wujaszek (Michał Paweł Wilczewski) i Ciocia Liestyle (Agnieszka Wilczewska) oraz Beksy (Nadia Długosz i Aleksandra Nowak). Poza debiutującymi adeptami szkół aktorskich oraz topowymi gwiazdami internetu zobaczymy także konsumentów Coca-Coli wyłonionych w drodze otwartego castingu.
– „Storyline” to urzeczywistnienie unikatowego konceptu i autorska odpowiedź marki na potrzeby młodych konsumentów. Od dekad znakiem rozpoznawczym Coca-Coli jest aktywny dialog z konsumentem i wyznaczanie nowych dróg komunikacji marketingowej. Tym razem poszliśmy krok dalej, tworząc lokalny serial fabularny na światowym poziomie produkcyjnym, który podąża za realnym życiem współczesnych nastolatków – komentuje Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services.
Serial to efekt autorskiego pomysłu duetu producenckiego Rafała Kolikowa i Krzysztofa Landsberga (m.in. „Piąty Stadion”, „Dwoje we troje”) oraz reżysera Kristoffera Rusa, któremu popularność przyniósł m.in. serial „Rodzinka.pl”.
W ramach komunikacji „Storyline” zaplanowano działania reklamowe: kampanię na portalu Filmweb i za pośrednictwem Google Display Network, formaty promujące serial w ramach WebTV na kanale YouTube, a także wsparcie na kanałach społecznościowych Coca-Cola oraz współpracujących influencerów.
Dom mediowy MediaCom jest partnerem strategicznym serialu oraz podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.