Kraj

Unique One ponownie dla Nestle

Startuje loteria promocyjna dla marki płatków śniadaniowych.

Unique One ponownie dla Nestle
“Pełne ziarno pełna kasa” – to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez agencję Unique One dla producenta płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.). Agencja została wybrana w drodze przetargu, którego szczegółów nie ujawniono.
Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 1 lipca i potrwa do 30 września br. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo płatki Nestlé biorące udział w promocji (marki Cini Minis, Strawberry Minis, Nesquick, Nesquick Alphabet, Nesquick Duo, Chocapic, Cheerios Miodowy, Cookie Crisp, Lion), a nastepnie dokonać zgłoszenia na stronie WWW. W loterii można wygrać 100 lub 500 zł, a ponieważ jest ona oparta na mechanizmie winning moments, uczestnicy od razu dowiadują się, czy wygrali. Na koniec loterii wszystkie zgłoszenia będą brały udział w losowaniu pięciu nagród głównych. Każda z nich wynosi 10 tys. zł.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, zaprojektowanie strony WWW dla Polski i czterech innych krajów: Czech, Słowacji, Rumunii i Estonii, oraz przygotowanie materiałów POS, które także są adaptowane na lokalne języki pozostałych czterech rynków. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, internecie (m.in. w FB) i na billboardach przy sklepach Tesco. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Za przygotowanie spotu telewizyjnego odpowiada agencja McCann oraz studio produkcyjne Orka, a za kampanię w Facebooku – dom mediowy MEC oraz agencja MEC Wavemaker.