M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hortex z innowacyjnym poszerzeniem portfolio

Katarzyna Woźniak | 3 lipca 2017, 06:00

Firma wprowadza na rynek linię Bubbles - napojów owocowych gazowanych w plastikowych puszkach i wspiera launch kampanią.

Firma Hortex wprowadza na rynek linię Bubbles - owocowych napojów gazowanych. Jak zapewnia biuro prasowe firmy, to nietypowe napoje ze względu na ich charakter smakowy. Na rynek trafiają przezroczyste puszki napojów: Jabłko-Mięta, Cytryna-Limonka czy Jabłko-Rabarbar, a także oryginalny horteksowy smak Winogrona z kwiatem czarnego bzu.
Firma prezentuje nowości w kampanii wspierającej sprzedaż napojów. Za kreację i realizację spotu oraz tag-onu prezentującego Hortex Bubbles odpowiedzialna jest agencja Opus B. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się dom mediowy OMD. Kampania będzie emitowana w TV, online VoD oraz social media.

Czytaj więcej na temat: , ,