M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Facebook chce ułatwić dotarcie do gospodarstw domowych

Katarzyna Kacprzak | 3 lipca 2017, 06:00

Marketerzy otrzymują dostęp do nowych wskaźników dotyczących kampanii.

Facebook zaprezentował nowe narzędzia ułatwiające dotarcie do gospodarstw domowych, nowe elementy formatu reklam dynamicznych, a także wyniki badania trendów marketingowych, które pomogą zoptymalizować wakacyjne kampanie reklamowe.

Nowe narzędzia mają umożliwić partnerom reklamowym lepsze dotarcie ze swoimi kampaniami do wszystkich mieszkańców gospodarstw domowych poprzez targetowanie gospodarstw domowych (możliwość rozszerzenia niestandardowej grupy odbiorców o osoby mieszkające w ich gospodarstwach domowych) oraz pomiary kampanii docierających do gospodarstw domowych. Marketerzy otrzymują dostęp do nowych wskaźników dotyczących kampanii docierających do gospodarstw domowych. Mogą poznać zasięg i częstotliwość, konwersje, a także mają możliwość rozbicia wyników według kryterium dochodu lub typu gospodarstwa domowego.

Czytaj więcej na temat: