Kraj

Uzupełnienie: Żywiec reklamuje Męskie Granie

Kreację stworzyła 2012 Agency.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxC2SArxysGM%22%7D
Uzupełniając opublikowaną w ubiegły piątek informację pt. “Żywiec reklamuje Męskie Granie“, informujemy, że kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa 2012 Agency.

Pełna wersja informacji powinna brzmieć: spot promujący Męskie Granie wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor. Działania w digitalu i w social mediach prowadzi agencja VML. Koncepcję kreatywną spotu oraz sesję zdjęciową wykonała 2012 Agency, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mediavest.