Zagranica

Vauxhall wspiera matki w piżamach

Za kreację kampanii odpowiada agencja Mother.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuDeZV5NiKnk%22%7D
Na Wyspach Brytyjskich wystartowała rozległa kampania samochodów marki Vauxhall. Bohaterkami kampanii są matki w piżamach.
Agencja Mother przygotowała pierwszą kampanię dla marki, a celem działań było odświeżenie komunikacji i nadanie jej nowego, bardziej kreatywnego charakteru. Bohaterki kampanii, matki odziane w piżamy, pojawiają się na terenach szkół i w supermarketach. Kampania ma promować m.in. nowe SUV-y Vauxhalla, modele Crossland X, które mają charakteryzować się funkcjonalnością i dużą przestrzenią.
W tle słyszymy ścieżkę dźwiękową przygotowaną przez duet didżejski Dana i Jima Kehoe.
Głos z offu mówi, że nic nie jest w stanie powstrzymać matek przed roztaczaniem opieki nad rodzinami – nawet zakazy chodzenia w miejscach publicznych w piżamach.
Kampania realizowana jest w wielu mediach, obejmuje działania cyfrowe, działania PR, w mediach społecznościowych, działania CRM, kampanię prasową i nośniki OOH. Obejmuje również współpracę z Channel 4, a rozmowy dziennikarki Jessiki Hynes i Sally Phillips o byciu mamą będą przerywane krótkimi filmami reklamowymi.

(Campaign)