Nest Bank swoją aktualną kampanię reklamową pt. “Superfotelik”, którą opisywaliśmy w MMP24.pl 14 czerwca br., zaplanował na trzy miesiące – działania potrwają do końca sierpnia br.
– Weszliśmy na rynek z zupełnie nową jakością marketingu usług finansowych. Stworzyliśmy niepowtarzalny świat marki, która rządzi produktem, a nie na odwrót. Konsekwentnie egzekwujemy to w każdym spocie, w każdej ulotce, w każdym detalu wystroju naszych placówek – przekonuje Maciej Pichlak, dyrektor marketingu Nest Banku.
Kampania prowadzona jest w telewizji (m.in. TVP, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych) i w internecie. Strategię oraz kreację reklamową stworzyła agencja Unlimited. Za reklamę promującą akcję odpowiedzialny jest Propeller Film, a landing page i materiały digitalowe (grafiki i bannery) przygotowała agencja Imagine. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.