Kraj

Nest Bank inwestuje w wizerunek

Swoją kampanię bank zaplanował na trzy miesiące.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAu28P5PE7pQ%22%7D
Nest Bank swoją aktualną kampanię reklamową pt. “Superfotelik”, którą opisywaliśmy w MMP24.pl 14 czerwca br., zaplanował na trzy miesiące – działania potrwają do końca sierpnia br.

– Weszliśmy na rynek z zupełnie nową jakością marketingu usług finansowych. Stworzyliśmy niepowtarzalny świat marki, która rządzi produktem, a nie na odwrót. Konsekwentnie egzekwujemy to w każdym spocie, w każdej ulotce, w każdym detalu wystroju naszych placówek – przekonuje Maciej Pichlak, dyrektor marketingu Nest Banku.

Kampania prowadzona jest w telewizji (m.in. TVP, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych) i w internecie. Strategię oraz kreację reklamową stworzyła agencja Unlimited. Za reklamę promującą akcję odpowiedzialny jest Propeller Film, a landing page i materiały digitalowe (grafiki i bannery) przygotowała agencja Imagine. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.