Do tej pory za obsługę kreatywno-strategiczną marki odpowiadała wiedeńska agencja Demner, Merlicek & Bergmann.
Media Markt wybrał nowego partnera do obsługi kreatywno-strategicznej. Przetarg wygrała agencja Heart & Brain.
W przetargu udział wzięło pięć agencji. Warszawska agencja przejmie całościową obsługę strategiczno-kreatywną marki na polskim rynku, odpowiadając za budowanie wizerunku marki i kompleksową obsługę reklamową. Współpraca ma mieć charakter długofalowy.
Do tej pory za obsługę kreatywno-strategiczną marki Media Markt odpowiadała wiedeńska agencja Demner, Merlicek & Bergmann – pracująca dla niej w latach 2004-2008 i 2012-2016.
Heart & Brain działa na rynku od 2012 r. Do tej pory obsługiwała m.in. marki: BGŻOptima, UPC, Żubrówka, Zelmer, Tatra czy Żabka.