Kraj

Ketchup z Włocławka na outdoorze

Jako wsparcie swojej marki Maspex zaplanował też szereg eventów.

Ketchup z Włocławka na outdoorze
Grupa Maspex, właściciel m.in. marki ketchupów Włocławek, inwestuje w regionalną kampanię outdoorową. W sześciu miastach Kujaw i Pomorza pojawiły się właśnie siatki wielkoformatowe, które zobaczyć można przez cały lipiec w popularnych lokalizacjach we Włocławku, w Płocku, Bydgoszczy, Toruniu, Sopocie i Gdyni. Przygotowała ją agencja MintMedia.

Marketer zaplanował również wsparcie dla swojej marki w postaci eventów: marka była m.in. obecna na zlocie Ligi Foodtrucków na Starym Mieście w Toruniu w przedostatni weekend czerwca. Podobnie jak rok temu tak i w te wakacje Włocławek zaprasza do swojej strefy w Food Porcie nad Wisłą w Warszawie. Food Port to pierwszy i największy tego typu spot foodtruckowy na bulwarach wiślanych. Każdego wakacyjnego miesiąca odwiedza go ok. 150 tys. osób. Za organizację eventów odpowiada agencja BarInclusive.