M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Były szef marketingu digitalowego Asda na czele marketingu Thomas Cook

( red. ) | 5 lipca 2017, 06:00

Chris Chalmers zostaje dyrektorem marketingu i e-commerce operatora turystycznego Thomas Cook w Wielkiej Brytanii.

MIędzynarodowe biuro podróży Thomas Cook mianowało Chrisa Chalmersa dyrektorem ds. marketingu i e-commerce w Wielkiej Brytanii. Wcześniej Chalmers był szefem ds. marketingu cyfrowego w sieci Asda.
Chalmers będzie raportował do Chrisa Chrisa Mottersheada, brytyjskiego dyrektora zarządzającego.
W firmie Asda Chalmers odpowiadał za marketing cyfrowy i CRM w różnych jednostkach biznesowych w sieci. Wcześniej pracował jako general manager marketingu cyfrowego i bezpośredniego w firmie Jet2 oraz menedżer ds. marketingu spożywczego w firmie Tesco.
Chalmers zastępuje na tym stanowisku w firmie Thomas Cook Jamie Queen, który pozostaje dyrektorem ds. marketingu Grupy Thomas Cook (oprócz Zjednoczonego Królestwa). Szefuje nadal działaniom marketingowym i cyfrowym na 16 rynkach, na których obecny jest Thomas Cook.
Thomas Cook w oparciu o wyniki badań preferencji konsumenckich w internecie wzmacnia kompetencje cyfrowe. Jak udowadniają raporty, na niektórych rynkach trzy czwarte rezerwacji w sklepie internetowym Thomas Cook jest dokonywanych online.

(Campaign)