M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Opcom wygrał obsługę Evio Polska

Maciej Florek | 6 lipca 2017, 06:00

Proces wdrażania projektu przebiegał trzyetapowo.

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg i właśnie zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do prezentacji oferty oraz komunikacji dla firmy Evio Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP. Proces wdrażania projektu przebiegał trzyetapowo. Pierwszy obejmował wdrożenie strony WWW umożliwiającej realizację zamówień klienta online. Kolejny udostępnił operatorom strony-wizytówki z możliwością dodania indywidualnych ofert z poziomu panelu strony WWW. W ostatnim, trzecim, etapie wdrożono Portal Operatora jako miejsce wymiany plików pomiędzy operatorami a TVŚ, a także komunikacji Evio z partnerami biznesowymi (powiadomienia, wiadomości, alerty).