Kraj

Ogilvy & Mather rusza z kontynuacją kampanii dla Nju Mobile [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfCKmbCtSRXc%22%7D
Kampania “W tandemie po 19 zł na głowę” realizowana jest przez agencję Ogilvy & Mather dla marki Nju Mobile. Promocja dotyczy specjalnej oferty dla dwóch osób, działającej zarówno w Polsce, jak i krajach UE. Aktywności prowadzone są w telewizji, radiu, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiada Initiative. Agencja Ogilvy & Mather jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i  obsługę kreatywną marki Nju Mobile od jej launchu w 2013 r.