M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Absolut z kampanią, w której całują się wszyscy

( red. ) | 6 lipca 2017, 06:00

Marka wódki z komunikatem o prawach osób LGBT.

Wystartowała kampania marki wódki Absolut (Pernod Ricard) z prowokującym filmem o pocałunku autorstwa Bartle Bogle Hegarty. Agencja BBH została wybrana na wiodącą w wyniku przetargu w październiku ubiegłego roku. Poprzednia agencja, która obsługiwała markę Absolut, to Sid Lee - pracowała dla marki przez cztery lata.
Nowy film "Equal love" ukazuje w poszczególnych kadrach szereg osób, które się całują. W tle słyszymy piosenkę "There's no other (Like my Baby)" wykonywane przez The Crystals w 1961 r.
Jak przekonuje centrala firmy z Londynu, emisja spotu zbiegła się z obchodami Pride w Londynie, ale w kampanii chodziło o coś więcej niż komunikat o równouprawnieniu osób LGBT.  Za zakup mediów odpowiada Fullsix.
Film będzie emitowany internecie i rozpoczyna wdrażanie nowej platformy marketingowej marki: wg nowej koncepcji marka ma koncentrować swoje działania w onlinie zgodnie z nowym claimem marki: "Create a better tomorrow, tonight".
Absolut podczas przemarszu parady Pride zorganizowała specjalną instalację na schodach przy stacji Oxford Circus, a także na samej trasie przemarszu parady.

(AdAge)