Kraj

Obcokrajowcy w składzie jury drugiej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy

Ruszyła druga edycja konkursu Klubu Twórców Reklamy. Obok kategorii reklama (print, TV, radio) znajdują się w nim także kategorie: grafika/design,...

Ruszyła druga edycja konkursu Klubu Twórców Reklamy. Obok kategorii reklama (print, TV, radio) znajdują się w nim także kategorie: grafika/design, new media, fotoilustracja, warsztaty TV oraz nowa kategoria active advertising (wcześniej jako ambient). Oprócz wymienionych kategorii regulamin przewiduje przyznanie nagród dla młodych reżyserów oraz nagrodę dziennikarzy i nagrody ufundowane przez sponsorów. Opłaty zgłoszeniowe są różnicowane: w kategoriach design i foto – 200 zł za pracę, w kategorii reklama print i active advertising – 800 zł, nowe media – 600 zł, reklama TV i radio – 900 zł, warsztaty TV – 700 zł. Małe firmy otrzymają specjalne zniżki i opusty. Termin nadsyłania prac upływa 28 marca br. Prace będą oceniać następujące składy jurorskie: kategorię TV i radio: Przemysław Bogdanowicz (G7), Robin Weeks (Gruppa 66/Ogilvy), Dariusz Szablak (DougFaberFamily), Magdalena Goll (PZL), Bartłomiej Ignaciuk (ChukChuk), Mariusz Joński (Cytryna), Jakub Kamiński (Brain), Jarosław Kamiński (Saatchi & Saatchi), Marcin Karłowski (Publicis), Iwona Kluszczyńska (McCann-Erickson), Piotr Kowalczyk (Scholz & Friends), Jacek Maciejewski (Euro RSCG Warsaw), Maciej Marasek (Red 8), Jacek Pawlak (DDB Warszawa), Czesław Plawgo (Ad Fabrika FCB), Marcin Serafin (Leo Burnett Warszawa), Marcin Tworus (NoS/BBDO), Paweł Heine (Lowe GGK), Mariusz Wojtulewicz (Upstairs Young & Rubicam); w kategorii warsztaty TV: Michał Sabliński (reżyser), Łukasz Kośmicki (reżyser), Michał Bulik (reżyser), Joanna Rechnio (reżyser), Krzysztof Ptak (operator), Marek Sanak (operator), Tomasz Madejski (operator), Witold Płóciennik (operator), Jakub Pietrzak (Post Meridian), Jorgos-Giorgos Stylianou (scenograf), Jeremi Brodnicki (scenograf), Jarosław Barzan (montażysta), Magdalena Mikołajczyk (montażysta), Tomasz Gąssowski (kompozytor), Tomasz Bagiński (Platige Image); w kategorii print: Paweł Borowski (Ad Fabryka FCB), Cezary Filew (PZL), Michał Imbierowicz (G7), Piotr Jagielski (J. Walter Thompson/Parintex), Blanka Lipińska (McCann-Erickson), Asiya Malinowska (Brain), Andrzej Ratajczyk (Saatchi & Saatchi), Dariusz Rzontkowski (TBWA/Warszawa), Jane Stoykov (Scholz & Friends), Dariusz Szubiak (DDB Warszawa), Katarzyna Wolska (Publicis), Mateusz Wójcik (NoS/BBDO), Leszek Ziniewicz (Leo Burnett), Tomasz Danielewicz (Aha), Piotr Gruszczyński (Upstairs Young & Rubicam), Jacek Dyga (Gruppa 66/Ogilvy), Leszek Kwiatkowski (DougFaberFamily); w kategorii design: Jens Kajus (Dania, e-type), Martin Majoor (Holandia), Robert Rosół (PZL), Magdalena Miałczyńska-Umeda (Studio Bakalie), Marcin Mroszczak (DDB Warszawa), Wojciech Mierowski (BNA/DDB Group), Tomasz Lachowski (Definition Design), Jerzy Porębski (wzornictwo/ASP), Michał Łojewski (White Cat Studio); w kategorii active advertising: Rory Sutherland (Wielka Brytania, dyrektor kreatywny i wiceprezes OgilvyOne Worldwide London), Dariusz Wojciechowski (G2), Przemysław Wojak (Tequila/Polska), Artur Wojtczuk (Euro RSCG 4D), Marcin Wiśniewski (MRM/Momentum), Piotr Alchimowicz (OgilvyOne), w kategorii fotografia/ilustracja: Helga Shierke (Niemcy, agencja fotografów), Tanja Braune (Niemcy, Springer & Jacoby), Steve Hare (Wielka Brytania, redaktor pisma “Pictured”, aktualnie “Shots Directory”), Michał Woliński (redaktor “Fluidu”), Monika Dagiel (McCann-Erickson), Igor Omulecki (fotograf), Iwo Zaniewski (PZL), Wojciech Wieteska (fotograf), Tomasz Bengsz (ilustrator), Dariusz Zatorski (Leo Burnett); w kategorii internet: Mariusz Majewski (e-point), Dominik Zacharski (Argonauts), Grzegorz Mogilewski (Max Weber), Artur Urbański (AMG:net), Rafał Górski (ARCWW), Marcin Gaworski (Zentropy Partners), Bartłomiej Wyszyński (Artegence). Ostateczne składy jury przegłosowali członkowie klubu w styczniu br. Skład jury dziennikarzy będzie ogłoszony w późniejszym terminie. Jurorzy będą obradować w dniach 6-9 kwietnia br. w warszawskiej Królikarni. Imprezą towarzyszacą konkursowi jest polska edycja międzynarodowego konkursu Young Creatives 2005 organizowana przy wsparciu firmy Best, przedstawiciela Cannes Lions w Polsce. Wybrane zostaną trzy najlepsze prace, a firma Best zgłosi je do konkursu Cannes Lions. Kampanię reklamową konkursu KTR przygotowuje zespół agencji Gruppa 66/Ogilvy. Za galę konkursu odpowiada Dariusz Rzontkowski z agencji TBWA/Warszawa. 1 kwietnia br. ruszy nowa strona internetowa KTR, nad którą pracuje Zentropy Partners. (MKS)

Tagi
Publicis Brain Saatchi & Saatchi PZL Artegence Leo Burnett Warszawa Ad Fabrika FCB Scholz & Friends Upstairs Young & Rubicam McCann-Erickson OgilvyOne NoS/BBDO J. Walter Thompson/Parintex E-point Gruppa 66/Ogilvy Springer & Jacoby DougFaberFamily Tequila/Polska Kamiński Jakub Karłowski Marcin AHA Wyszyński Bartłomiej Lowe GGK Alchimowicz Piotr Fluid Post Meridian Zentropy Partners AMG.net Mroszczak Marcin Wojak Przemysław Borowski Paweł Red 8 Zaniewski Iwo Maciejewski Jacek Jagielski Piotr Marasek Maciej Imbierowicz Michał Argonauts Kośmicki Łukasz Zatorski Dariusz G2 G7 Bogdanowicz Przemysław Madejski Tomasz Plawgo Czesław MRM/Momentum Cytryna Best Platige Image Płóciennik Witold Kwiatkowski Leszek Cannes Lions Bagiński Tomasz BNA Gaworski Marcin Gruszczyński Piotr Dyga Jacek DDB Warszawa Rzontkowski Dariusz Klub Twórców Reklamy Kowalczyk Piotr Lachowski Tomasz Definition Design Wolska Katarzyna Young Creatives Omulecki Igor Zacharski Dominik Mierowski Wojciech Porębski Jerzy Malinowska Asiya Bulik Michał Sabliński Michał Brodnicki Jeremi Lipińska Blanka Euro RSCG 4D Euro RSCG Warsaw Tworus Marcin Joński Mariusz Max Weber Pawlak Jacek Stoykov Jane Rosół Robert Majewski Mariusz Weeks Robin Filew Cezary Mogilewski Grzegorz Szubiak Dariusz Szablak Dariusz Kluszczyńska Iwona Wójcik Mateusz Pictured Shots Directory Goll Magdalena Ignaciuk Bartłomiej Kamiński Jarosław Serafin Marcin Heine Paweł Wojtulewicz Mariusz Rechnio Joanna Ptak Krzysztof Sanak Marek Pietrzak Jakub Stylianou Jorgos-Giorgos Barzan Jarosław Mikołajczyk Magdalena Gąssowski Tomasz Ratajczyk Andrzej Ziniewicz Leszek Danielewicz Tomasz Kajus Jens Majoor Martin Miałczyńska-Umeda Magdalena Łojewski Michał Sutherland Rory Wojciechowski Dariusz Wojtczuk Artur Wiśniewski Marcin Shierke Helga Braune Tanja Hare Steve Woliński Michał Dagiel Monika Wieteska Wojciech Bengsz Tomasz Urbański Artur Górski Rafał Chuk Chuk e-type Studio Bakalie White Cat Studio OgilvyOne Worldwide London ARCWW