Kraj

800 tys. zł i kampania na 20-lecie Providenta

Firma pożyczkowa obchodzi rocznicę działalności nad Wisłą.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkasqQYLI0KE%22%7D
Firma pożyczkowa Provident Polska, należąca do brytyjskiej grupy IPF, obchodzi w tym roku 20-lecie swojej działalności w naszym kraju. Z tej okazji przygotowała konkurs, w którym pula nagród wynosi 800 tys. zł (przez 20 dni codziennie między 5 a 24 lipca br. 20 osób będzie mogło wygrać po 2 tys. zł).

Promocja wspierana będzie wizerunkową kampanią reklamową “20 lat wspólnie realizujemy Wasze plany” w stacjach telewizyjnych i na plakatach. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.