M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PayPal zyskał na rozwodzie z eBayem

( red. ) | 10 lipca 2017, 06:00

PayPal awansował o 13 miejsc - na 52. pozycję - w ostatnim rankingu Millward Brown BrandZ.

Był to jeden z 20 największych awansów, a wartość marki wzrosła do 19,15 mld dol. Dwa lata temu PayPal, firma obsługująca płatności, i internetowy detalista eBay podjęli decyzję o rozpoczęciu samodzielnej działalności. Wiele znaków wskazuje na to, że decyzja ta posłużyła szczególnie PayPalowi.

Strategia pozycjonowania marki pod hasłem New Money zdaje się umacniać jej tożsamość i zwracać uwagę kluczowej grupy 18-34-latków na wdrażane nowe rozwiązania, takie jak PayPal One Touch (finalizacja transakcji w internecie za pomocą jednego kliknięcia). 

Alison Sagar, dyrektor marketingu PayPal w Wielkiej Brytanii, mówi, że marka koncentruje się obecnie raczej na "chwilach" niż na "kanałach", chce być zorientowana na klienta, gdziekolwiek się on w danym momencie znajduje. Sagar uważa też, że jednym z trendów kształtujących przyszłość branży płatności będzie "handel kontekstowy" (contextual commerce). W Stanach Zjednoczonych PayPal pracuje obecnie przykładowo nad rozwiązaniem pozwalającym użytkownikom Ubera zamawiać samochód bezpośrednio z Facebook Messenger, bez konieczności przechodzenia z jednej aplikacji do drugiej.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , ,