Kraj

Lubella poleca się w duecie z botwinką

Marka makaronów z portfolio Maspeksu startuje z działaniami promocyjnymi i inspirującymi do przygotowania nowych letnich dań.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FX0HN5QZgPmk%22%7D
Lubella, marka makaronów z portfolio Maspeksu, promuje swoje produkty w kontekście dostępności letnich przysmaków. Prezentuje również makaronową nowość – Mini Kokardki w portfolio Lubelli. Tym razem marketer poleca swoje produkty do letniej botwinki, którą poleca podawać z szynką parmeńską, czosnkiem i makaronem.
Mini Kokardki pojawiły się wcześniej również na citylightach i reklamie na autobusach miejskich, w kampanii outdoorowej, w której konsumenci mieli okazję poznać nową linię makaronów Lubelli. Za kreację obecnych działań odpowiada GPD Agency. Media na potrzeby działań kupuje Minshare.