Zagranica

Triumph na Wyspach zamknie się, żeby się otworzyć

Szwajcarski producent bielizny zamknie swoje flagowe sklepy w Wielkiej Brytanii tylko po to, żeby wznowić działalność w szerszych obszarach.

Szwajcarski producent bielizny Triumph rozpoczyna wdrażanie nowej strategii biznesowej. Na Wyspach Brytyjskich zdecydował o zamknięciu największych salonów salonów, aby otworzyć je na nowo – w nowej formule.
Salony bielizny w Bluewater, Cambridge, Churchward, Exeter i Walton przestaną funkcjonować w obecnej formule pod koniec roku, ale producent podkreśla, że będą wciąż prowadzić działalność lokalizacje hurtowe i sklepy partnerskie, w których konsumenci będą mogli nabywać bieliznę ulubionej marki.
Triumph stara się zwiększyć swoją obecność w Wielkiej Brytanii wraz z wprowadzeniem nowego formatu sprzedaży detalicznej, a także zwiększyć rentowność. Nowe sklepy mają oferować bieliznę z wyrazistym podziałem na marki, jak Triumph, Sloggi i Triaction. Nowe lokalizacje sklepów jeszcze nie są potwierdzone, ale trwają wybory miejsc, aby jak najbardziej wzmocnić zasięg wdrożenia nowej strategii.

(Retail Update)