M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cut The Mustard wprowadza komunikacyjnie Reebok Fit Shop

Maciej Florek | 12 lipca 2017, 06:00

Reebok otworzył sklep, w którym można płacić wysiłkiem.

Marka Reebok otworzyła w Warszawie Reebok Fit Shop - sklep, w którym można płacić wysiłkiem. 600 mkw. powierzchni, sprzęt do ćwiczeń, codzienne treningi, opieka trenera personalnego, strefa chillout oraz pełna kolekcja Reebok - to wybrane atrakcje, jakie czekać będą na wszystkich odwiedzających Reebok Fit Shop przy pl. Trzech Krzyży.

Agencja Cut The Mustard, która obsługuje kompleksowo markę w Polsce, odpowiada za kampanię, współpracę z influencerami, PR miejsca i wydarzeń oraz dwumiesięczną komunikację całego przedsięwzięcia. Głównym elementem kampanii jest autorska waluta Delta z wizerunkami ambasadorów marki, m.in. Joanny Jędrzejczyk czy Andrzeja Wrony i Karola Kłosa. Walutą Delta można sfinansować do 1/4 ceny swoich zakupów.

Wsparciem w stałej komunikacji jest uruchomiona internetowa telewizja, dostępna na facebookowym profilu marki, która w swojej ramówce ma m.in. spotkania i rozmowy z dietetykami, stylistami, ekspertami sportowymi czy też treningi na żywo.

Czytaj więcej na temat: ,