Zagranica

Benetton z globalną kampanią na rzecz kobiet

Działania realizowane we współpracy z United Nations Population Fund mają edukować i chronić kobiety przed niechcianą ciążą.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3FzXuUZSbPI%22%7D
Marka odzieżowa United Colors of Benetton rozpoczęła globalną kampanię we współpracy z United Nations Population Fund, której celem jest ochrona kobiet przed niechcianą ciążą.
Jak wykazują badania, na świecie ponad 214 mln kobiet nie ma dostępu do leków antykoncepcyjnych, a w krajach takich jak RPA 25 proc. wszystkich młodych kobiet porzuca szkołę z powodu niechcianej ciąży. Kampania ma na celu zapewnienie 120 mln kobiet dostępu do antykoncepcji do końca 2020 r.
Kampania “Power Her Choices” ma zwracać uwagę silnymi bodźcami wizualnymi, jak żarówka w kształcie macicy i seria filmów wideo ukazujących błyskające żarówki po wyświetleniu słów “jestem w ciąży” i “nie jestem gotowa”.
Celem kampanii jest obudzenie świadomości wśród młodych kobiet na świecie, zwiększenie motywacji do walki o swoje prawa, a także zwiększenie dostępności do leków antykoncepcyjnych.

(Marketing Week)