M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W przetargu mediowym L'Oreala prezentują się cztery agencje

Maciej Florek | 12 lipca 2017, 06:00

Bronią się Zenith (ATL) i Value Media (online). Przetarg dotyczy wszystkich typów mediów.

L'Oreal Polska zaprosił cztery domy mediowe do przetargu na planowanie i zakup wszystkich rodzajów mediów  - wynika z nieoficjalnych informacji. Według naszych wiadomości o prezentacje zostaną poproszone dotychczasowe agencja klienta - Zenith (Publicis Media), Value Media (Group One) oraz Initiative (IPG Mediabrands) i MEC (WPP). Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie otrzymaliśmy komentarza w tej sprawie od L'Oreal Polska, ale klient na początku postępowania zaznaczył, że przetarg ma charakter poufny i firma nie zdradza nazw zaproszonych agencji.

Przetarg koordynuje firma doradcza Stars.

W 2016 r. wydatki L'Oreal Polska sięgnęły 281 mln zł (dane cennikowe za Kantar Media).