M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dobry kwartał PepsiCo

( red. ) | 13 lipca 2017, 06:00

Marketer chce zwiększyć swoją obecność w e-commerce i traktować priorytetowo produkty premium.

PepsiCo jest zadowolone z wyników po I kwartale. Firma poinformowała, że w e-commerce widzi "nieskończone możliwości", dlatego chce zainwestować w jeszcze większą widoczność i obecność w e-commerce, a także skupić się na wspieraniu produktów premium.
PepsiCo poinformowało również, że zależy mu na skupieniu się na promowaniu zdrowszych produktów.
Firma w II kwartale odnotowała wzrost przychodów netto o 2 proc. do 15,7 mln dolarów w okresie rozliczeniowym kończącym się 17 czerwca. To wyniki lepsze od przewidywanych. Sprzedaż napojów bezalkoholowych w Ameryce Północnej wzrosła również o 2 proc. do 5,24 mld dolarów.

PepsiCo chce utrzymać dobre wyniki, modyfikując skład portfolio, aby obniżyć zawartość cukru w produktach i skupić się na promowaniu produktów premium. PepsiCo zapowiada również bardziej agresywne działania nakierowane na obniżenie kosztów. Firma ma też w planach uruchomienie dodatkowych sklepów internetowych. 


(Marketing Week)