M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey Group Poland z nową kampanią Volvo XC60 [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 14 lipca 2017, 06:00

Została przygotowana w oparciu o spot telewizyjny przygotowany przez szwedzką agencję Forsman & Bodensfors.

Wystartowała polska kampania nowego modelu Volvo XC60 Moments. Głównym motywem jest hasło "Sometimes the moments that never happen, matter the most". Kampania ma na celu przedstawienie walorów nowego modelu Volvo XC60 wyposażonego w rozbudowane funkcje bezpieczeństwa.

Kampania została przygotowana w oparciu o spot telewizyjny (polska wersja przedstawia skróconą wersję trzyminutowego spotu przygotowanego przez szwedzką agencję Forsman & Bodensfors), 180-sekundowe spoty kinowe, OOH, print i materiały dealerskie. Adaptacją zajęła się Grey Group Poland. 

Czytaj więcej na temat: , ,