M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

4Frame z nową identyfikacją i strategią rozwoju

Katarzyna Kacprzak | 14 lipca 2017, 06:00

Nową identyfikację uzupełnia o claim "Wszystko zaczyna się od ludzi".

Agencja reklamowa 4Frame zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej.  Zmiana ma być zwieńczeniem procesu wychodzenia agencji poza obszar shopper marketingu. 4Frame stawia na szeroko pojętą strategię komunikacji 360, a nową identyfikację uzupełnia o claim "Wszystko zaczyna się od ludzi”.

W portfolio 4Frame ma m.in. takie kampanie jak: "5 posiłków dziennie" i "Nestlé Porusza Polskę" dla Nestlé Polska, "Dobrze się komponuje", "Twoja kuchnia ma to coś" i "Codziennie baw się smakiem" dla marki Arla Apetina z portfolio Arla Foods, "Bądź Grześki, chrup swoje" dla marki Grześki z portfolio Colian, "Owoce Świata" dla Tymbarku, "UwielBBiam" dla Garnier oraz kampanie dla marek z portfolio Procter & Gamble. Agencja na stałe obsługuje kompleksowo takie marki jak: Maxi Zoo oraz Chiquita. Wśród marek obsługiwanych przez agencję w social mediach są mi.in.: Frisco, Lurpak, Arla Apetina, Maxi Zoo i Chiquita.

Czytaj więcej na temat: , , , ,