M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mayim Bialik w kampanii SodaStream

( red. ) | 14 lipca 2017, 06:00

Firma udowadnia w nowej kampanii, że woda w butelkach plastikowych jest passe, a kupowanie jej nie ma sensu.

Marka SodaStream wystartowała z kolejną krucjatą przeciwko plastikowym butelkom. W nowej kampanii promującej produkty marki występuje m.in. Hodor z "Gry o tron". Celem kampanii jest nakłonienie konsumentów do wyboru systemu SodaStream do gazowania wody w domu i wykazanie, że wykorzystywanie plastikowych butelek jest nie tylko nieekologiczne, ale wręcz irracjonalne.
W tym celu SodaStream stworzyło spot o nauczycielce, która uczestniczyła w badaniach terenowych, gdzie wśród ludów pierwotnych badała plastikowe butelki i technologię gazowania napojów zamkniętych w plastikowych butelkach. Bohaterami spotu są dzieci, które słuchają pogadanki w "Muzeum Historii Nienaturalnej", a prelegentka opowiada o gatunku istoty "Homoschlepiens", która wykorzystuje plastikowe butelki. Główną rolę w spocie gra Mayim Bialik - jedna z badaczek zajmujących się teorią wielkiego wybuchu, antropolog i specjalistka od neuronauki.
Koncepcja filmu została stworzona przez SodaStream, a rezyserem kreatywnym jest Alon Zeifert. Scenariusz do filmu napisał Shuki Ben Naim. Film będzie miał odsłony w kanałach własnych SodaStream i w mediach społecznościowych SodaStream.

 Kampania doprowadziła również do ostrego konfliktu pomiędzy marketerem a Bottled Water Association. Wśród skarżących się na reklamę była również brytyjska organizacja Natural Hydration Council. 

(Campaign)