M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ING zachęca do oszczędzania

Maciej Burlikowski | 14 lipca 2017, 06:00

Kampanię przygotowały: Brain, Golden Submarine oraz MullenLowe Media Hub.

ING Bank Śląski (ING Bank) reklamuje konta oszczędnościowe w kampanii pod hasłem: "Kto oszczędza, tego stać na niezależność". Prowadzona ona jest w telewizji (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz w internecie (wybrane portale i serwisy, w tym media społecznościowe).

W ramach oferty bank oferuje klientom preferencyjne oprocentowanie w wys. 2 proc. rocznie na tych kontach oszczędnościowych.

- Aby zachęcić Polaków do powiększania kapitału w ING, pokazujemy, że oprócz racjonalnych korzyści, oszczędności mają również wymiar psychologiczny - dają poczucie pewności i niezależności. To prawda, która nie straciła na aktualności, dlatego zdecydowaliśmy się powtórzyć komunikację, za którą otrzymaliśmy srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

W reklamie występują aktorzy: Agata Kulesza i Marek Kondrat.

Kreację ATL zrealizowała agencja reklamowa Brain, kreacje internetowe - agencja Golden Submarine, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MullenLowe Media Hub.