Kraj

Frugo w rytmie Radia Eska

Marka Food Care kontynuuje działania promocyjne.

Kampania marki Frugo z portfolio Food Care wchodzi w nowy etap. Od 10 lipca słuchacze Radia Eska (Time SA) mogą wziąć udział w konkursie. Najlepsze materiały mają szansę znaleźć się w alternatywnej wersji (“made by fun’s”) teledysku Kamila Bednarka. Konkurs potrwa 10 dni do 20 lipca i będzie miał 10 edycji. Każdy z 10 finałów odbędzie się w audycji “Wakacyjna imprEska”.
Akcja polega na tym, aby przesłać do Radia Eska plik wideo z filmem. Autor wybranego materiału na antenie na żywo podczas rozmowy z prowadzącym przedstawi treść swojego filmu. Fragmenty z najlepszych nadesłanych obrazów zostaną zmiksowane przez Kamila Bednarka w teledysku do utworu “Poczuj luz”. T
Działanie jest kontynuacją kampanii, która wystartowała w czerwcu (MMP24 z 8 czerwca). Tegoroczną odsłonę realizuje agencja H2O Creative, która odpowiada za strategię komunikacji, działania ATL, BTL i digital. Media dla Food Care planuje i kupuje dom mediowy Zenith.