M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mazda wybiera agencję kreatywną

Maciej Burlikowski | 17 lipca 2017, 06:00

Wybrała już agencję digitalową; w planach na jesień silna aktywacja marki.

Mazda Motor Poland, importer i dystrybutor samochodów tej japońskiej marki, wybiera w przetargu agencję kreatywną. Dotychczas, od wielu lat, dla Mazdy pracowała agencja J. Walter Thompson Group Poland. Z naszych informacji wynika, że to postępowanie jest już bliskie finiszowi.

Importer wybrał też niedawno nową agencję digitalową. W planach na jesień ma silną aktywację telewizyjno-digitalową marki, ale bliższych szczegółów na ten temat na razie nie ujawnia. Dotychczas w obszarze digital Mazda współpracowała z agencją Deloitte Digital.

Planowaniem i zakupem mediów dla Mazdy zajmuje dom mediowy Mindshare i to pozostanie bez zmian.

Według danych firmy Samar monitorującej polski rynek motoryzacyjny, na podst. danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK), w pierwszej połowie br. Mazda sprzedała u nas nieco ponad 5,6 tys. samochodów (osobowych i ciężarowych do 3,5 t), o 6,7 proc. (400 szt.) mniej niż w takim samym okresie ub.r. Cały rynek w I połowie br. wzrósł tymczasem o blisko 17,2 proc.

wsp.: MF