Kraj

Macademian Girl w kampanii firmy Nivea [wideo]

Za kreację i działania w digitalu odpowiada agencja GoldenSubmarine.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIc8tbAhVSms%22%7D
Nivea ruszyła z kampanią wprowadzającą na rynek nowość – ekspresową odżywkę regenerującą do włosów Nivea Hairmilk. Ambasadorką marki i bohaterką kampanii pt.: “Pielęgnuje, regeneruje i inspiruje” jest Tamara Gonzalez Perea, czyli Macademian Girl.

Kampania wprowadzająca nowy produkt ma zasięg ogólnopolski. Za kreację i działania w digitalu odpowiada agencja GoldenSubmarine. Realizacją filmów zajęło się studio The Polaks, a zakupem mediów dom mediowy OMD. Za kreacje kampanii w prasie odpowiada FCB, a wsparcie PR zapewnia agencja MSL Group.