M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Billboardy Sainsbury's odliczają czas do zachodu słońca

( red. ) | 18 lipca 2017, 06:00

Na największych stacjach kolejowych w Wielkiej Brytanii sieć marketów startuje z niestandardowym działaniem OOH.

Brytyjska sieć Sainsbury's na największych stacjach kolejowych w Wielkiej Brytanii wystartowała z akcją OOH: specjalne digitalowe billboardy odliczają czas do zachodu słońca.
W kolejnych dwóch tygodniach sieć umieści nad wiaduktami specjalne billboardy, które będą informowały kierowców, ile jeszcze czasu potrzebują, aby dojechać do domu do zachodu słońca. Dane będą synchronizowane przez OpenLoop, który analizuje dane z pakietu MetOffice i automatycznie odtwarza dane geograficzne na każdym ekranie.
Obecnie billboardy digitalowe są wyświetlane na stacjach London Wateroo i Edinborough Waverley. Billboardy mają przypominać podróżującym, że dzień jest dłuższy, można go więc sobie umilić wieczornym grillem u przyjaciół.
Za zaplanowanie działań odpowiada PHD Omnicom Media Group. Przy kreacji pracowali Talon, Wieden & Kennedy London, JCDecaux i zespół produkcyjny Grand Visual.
Sainsbury's podjęło akcję outdoorową na podstawie wyników badań YouGova, które wykazały, że 83 proc. ankietowanych twierdzi, że długi dzień letni pozwala dłużej się nim cieszyć i zachęca do spotkań i aktywności na świeżym powietrzu. 40 proc. ankietowanych w związku z tym opuszcza pracę wcześniej, a 79 proc. chciałoby częściej przedłużać sobie letnie wieczory.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,