M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Tina" z nowym layoutem i poszerzoną zawartością

Piotr Machul | 19 lipca 2017, 06:00

Zmiany w piśmie to przede wszystkim: nowy layout, więcej mody, kuchni i psychologii.

Na rynek trafia nowe, zmienione, wydanie dwutygodnika "Tina" (Wydawnictwo Bauer). Zmienia się layout magazynu. W nowej "Tinie" czytelniczki znajdą więcej materiałów poświęconych modzie, kuchni i zdrowiu. Dział mody powiększono o dwie strony. Znalazły się tam praktyczne porady stylistek oraz dodatkowe sesje. Poszerzono dział kulinarny. W dziale Zdrowie będzie więcej tematów związanych z poprawą kondycji. Dział Prawo zastąpiony został nową dwustronicową rubryką Oszczędna i bezpieczna, którą uzupełniają aktualności prawne i odpowiedzi ekspertów na listy czytelniczek. Ponadto w wydaniu znalazło się więcej porad dla domu oraz psychologia dla kobiet.

Wydawca deklaruje, że zmiany wprowadzono po analizie wyników dwuczęściowych, pogłębionych badań fokusowych (poznawczo-etnograficznych i jakościowych), przeprowadzonych na terenie całej Polski, które umożliwiły dokładniejsze poznanie zarówno grupy docelowej, jak i jej oczekiwań.

Nowa "Tina" ma teraz odświeżoną, bardziej nowoczesną makietę, w której najważniejsze treści wyróżnione zostały ramkami i barwnymi aplami. Wymiary i kolorystyka elementów graficznych lepiej oddają hierarchię ważności, pomimo że krój i rozmiar czcionki pozostał niezmieniony. Zrezygnowano z kolorowej, odwracającej uwagę od treści, nawigacji pisma na rzecz spójnych i czytelnych nazw poszczególnych działów.

Nakład pierwszego nowego wydania wyniesie 300 tysięcy egzemplarzy. Objętość (60 stron) i format dwutygodnika pozostają niezmienione. Nowa "Tina" kosztuje teraz 1,69 zł (dotychczas 1,59 zł).

Zmiany wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę. Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy MEC.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,