M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bebilon wzmacnia odporność i mózg głosem Krystyny Czubówny

Katarzyna Woźniak | 21 lipca 2017, 06:00

Wystartowała kampania digitalowa marki Bebilon z portfolio Nutricii.

Wystartowała nowa kampania digitalowa marki Bebilon 2 i Bebilon Junior z Pronutra+ z dwoma bohaterami w roli głównej: SuperOdpornością i MegaMózgiem. W sześciu animacjach para przyjaciół ma odbyć podróż po organizmie dziecka. Lektorką filmów jest Krystyna Czubówna.
W ramach działań edukacyjnych w specjalnej sekcji na stronie WWW będzie również dostępny generator infografik, za pomocą którego rodzice będą mogli stworzyć metryczkę z najważniejszymi informacjami o odporności oraz mózgu na wybranym etapie rozwoju dziecka. Oprócz tego marka przygotowała kolorowanki z superbohaterami, które rodzice mogą pobrać, wydrukować i kolorować razem z dzieckiem.
Pierwsze odcinki serialu z superbohaterami są już dostępne na YouTube BebiProgram TV. Kampania edukacyjna otrzyma szerokie wsparcie online.
Koncept kreatywny przygotowała agencja Insignia, kreacje i animacje zostały stworzone przez agencję Insignia i dom produkcyjny Pigeon, media internetowe zakupił dom mediowy K2 Media, social media – VML, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,