M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wydawca "Rzeczpospolitej" rusza z nową formułą serwisu Rp.pl

Piotr Machul | 21 lipca 2017, 06:00

Nowy serwis to efekt współpracy Gremi Media i agencji Avrio Interactive.

Gremi Media, wydawca dziennika "Rzeczpospolita", uruchamia nową wersję Rp.pl, serwisu związanego z gazetą. Nowe strony WWW dziennika opierają się na koncepcji "mobile first". Pozwala ona na dynamiczne dostosowanie się strony internetowej do rozdzielczości urządzeń, na których jest otwierana. Serwis ma nowy design, rozbudowane opcje społecznościowe. Umożliwia personalizację treści.

Nowa strona Rp.pl, dostępna obecnie w wersji beta, powstała na podstawie analiz zachowań użytkowników. Zmiany mają na celu poprawę nawigacji i ułatwienie codziennej lektury serwisu.

Menu jest pełnoekranowe. Nowe opcje personalizacji to m.in. teczka użytkownika i funkcja śledzenia tematów pozwalająca na stworzenie własnej strony głównej. Dzięki narzędziu odsłuchiwania treści artykuły są dostępne również w wersji audio.

Projekt nowego serwisu został zrealizowany wewnętrznie przez zespół Gremi Media SA. Projekt graficzny powstał we współpracy z firmą Avrio Interactive. – Tworząc nową wersję serwisu Rp.pl, postawiliśmy sobie dwa cele. Obok satysfakcji użytkownika i zwiększonej narzędziowości Rp.pl to platforma przygotowana z myślą o realizacji nowoczesnych kampanii contentmarketingowych – powiedział Marcin Kowalczyk, dyrektor generalny ds. komercyjnych Gremi Media.

W ostatniej edycji badania Gemius/PBI (czerwiec 2017 r.) liczba użytkowników Rp.pl wyniosła 2,4 mln, a liczba odsłon – do 10,5 mln.

Czytaj więcej na temat: , , , ,