Lech Premium na tegorocznej edycji jednego z największych w Polsce muzycznych festiwali pojawi się w nowej odsłonie. Jej projekt przygotowała agencja Cztery Czwarte Brand Design. W “Miasteczku Leszka” na terenie festiwalu pojawią się m.in.: recyklingowe lub plastyczne
warsztaty w Kuźni Talentów, prezentacje zespołów
muzycznych, które otrzymały Dziką Kartę Lecha na scenę
w Kostrzynie nad Odrą, karaoke, nocne kino plenerowe czy malowanie zielonych irokezów. Udział w zadaniach będzie premiowany specjalną walutą – “Leszkiem” – wymienną na gadżety i nagrody, m.in. darmowy prysznic w specjalnej strefie czy posiłki w strefie gastronomicznej. Marka zadba o odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w Strefie Sprawdź Promile i na całym festiwalu. Dlatego przekazała WOŚP profesjonalne alkomaty, które zostały zakupione ze środków uzyskanych z trzech ton surowców wtórnych zebranych podczas ubiegłorocznego Przystanku.