Kraj

Grześki przygotują wyprawkę do szkoły

Marka z portfolio Colian SA z aktywacją konsumencką, w której można wygrać plecaki.

Grześki przygotują wyprawkę do szkoły
Startuje akcja konsumencka marki Grześki z portfolio Colian SA. Działanie zostało podjęte w związku ze zbliżającym się okresem powrotu do szkoły. Z tej okazji marka wafelków organizuje konkurs, w którym można wygrać m.in. plecaki. Zgłoszenia będą przyjmowane od 15 sierpnia do 15 września br.
Jak zapewnia biuro prasowe, na wielbicieli wafelków czeka ponad tysiąc limitowanych grześkowych plecaków. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić dwa produkty marki Grześki w opakowaniu z naklejką promocyjną i w fanpage’u Grześki w Facebooku lub Instagramie opublikować zdjęcie bądź film z własnych przygotowań do powrotu do szkoły.
Promocja konsumencka uzyska wsparcie w internecie (w serwisach i wyszukiwarkach SEM), w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Akcji “Grześki wracają do szkoły” towarzyszyć będą aktywności telewizyjne. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje. Stojaki, podesty i palety wzmocnią zasięg akcji.
Za kreację odpowiada agencja 3M Projekt. Za działania w mediach społecznościowych jest odpowiedzialna agencja Gong. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.