Kraj

Winiary promuje nową linię sosów [wideo]

Za kreację odpowiada Publicis.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D226292860%22%7D
Nestle Polska prowadzi kampanię reklamową dla marki Winiary, w której promuje linię nowych sosów do potraw. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz digitalu (wideo online). 

Za kreację odpowiada agencja Publicis. Media dla Nestle planuje i kupuje dom mediowy MEC. Produkcją zajęło się Papaya Films, postprodukcją – Chimney Poland.