Zagranica

Abercrombie & Fitch idzie po chińskich nastolatków

Od jutra startuje sprzedaż ubrań marki przez Tmall, co znacznie usprawni dystrybucję na terenie kraju.

Marka Abercrombie & Fitch chce zacieśniać więzi z chińskimi nastolatkami, w tym celu rozpoczęła nowe partnerstwo z Alibabą – gigantem online w Chinach.
26 lipca przez platformę Tmall wystartuje sprzedaż linii ubrań marki Abercromcie & Fitch dla dzieci. Od 2014 r. za pośrednictwem tej platformy można kupić w Chinach linię Abercrombie Hollister.
Uruchomienie sprzedaży ubrań marki przez Tmall znacznie zwiększy dystrybucję w całym kraju, w którym obecnie działa 10 stacjonarnych sklepów w Chinach kontynentalnych. Działa również sklep internetowy Abercrombie.cn.
Działanie marki jest związane z wynikami badań, które mówią o tym, że chińscy milenialsi szczególnie mocno są zainteresowani kupnem marek premium i luksusowych, a dotyczy to szczególnie segmentu mody i kosmetyków.

(Retail Update)