Kraj

Tarik Hassan nowym dyrektorem marketingu firmy Politan

Po 13 latach ze stanowiska odchodzi Grzegorz Barszcz.

Tarik Hassan nowym dyrektorem marketingu firmy Politan
Tarik Hassan został nowym dyrektorem marketingu firmy Politan (producent artykułów AGD). Poprzedni dyrektor marketingu, Grzegorz Barszcz, zostaje wiceprezesem firmy i koncentruje się na nowych obowiązkach.
Grzegorz Barszcz z firmą Politan związany jest od ponad 13 lat. Pracę rozpoczął od stanowiska dyrektora sprzedaży i kolejno: dyrektora marketingu i dyrektora ds. personalnych, tworząc i z sukcesem wdrażając nowoczesne strategie rozwoju firmy i marek z portfolio. W 2014 r. został włączony do zarządu firmy, a od stycznia 2017 r. pełni funkcję wiceprezesa zarządu, odpowiada m.in. za realizację strategii firmy, rozwój zasobów ludzkich i struktury oraz zarządzanie departamentem handlu i zasobów ludzkich.
Po 13 latach obowiązki Grzegorza Barszcza przejmuje Tarik Hassan – doświadczony menedżer i marketer, pracujący w wielu różnorodnych sektorach gospodarki, m.in. w branży samochodowej czy w obszarze elektroniki użytkowej. Zarządzał działami marketingu firm na skalę globalną, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Do jego głównych zadań w firmie Politan należy rozwój portfela marek na bazie przyjętych strategii, a także intensywne poszerzanie kanału sprzedaży. Tarik Hassan zapowiada, że na swoim stanowisku będzie koncentrować się na planowaniu strategicznym, utrzymaniu spójnej polityki marketingowej dla marek znajdujących się w ofercie oraz wysokiej jakości produktów opartych na insightach konsumenckich i badaniach rynkowych.