Tarik Hassan został nowym dyrektorem marketingu firmy Politan (producent artykułów AGD). Poprzedni dyrektor marketingu, Grzegorz Barszcz, zostaje wiceprezesem firmy i koncentruje się na nowych obowiązkach.
Grzegorz Barszcz z firmą Politan związany jest od ponad 13 lat. Pracę rozpoczął od stanowiska dyrektora sprzedaży i kolejno: dyrektora marketingu i dyrektora ds. personalnych, tworząc i z sukcesem wdrażając nowoczesne strategie rozwoju firmy i marek z portfolio. W 2014 r. został włączony do zarządu firmy, a od stycznia 2017 r. pełni funkcję wiceprezesa zarządu, odpowiada m.in. za realizację strategii firmy, rozwój zasobów ludzkich i struktury oraz zarządzanie departamentem handlu i zasobów ludzkich.
Po 13 latach obowiązki Grzegorza Barszcza przejmuje Tarik Hassan – doświadczony menedżer i marketer, pracujący w wielu różnorodnych sektorach gospodarki, m.in. w branży samochodowej czy w obszarze elektroniki użytkowej. Zarządzał działami marketingu firm na skalę globalną, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Do jego głównych zadań w firmie Politan należy rozwój portfela marek na bazie przyjętych strategii, a także intensywne poszerzanie kanału sprzedaży. Tarik Hassan zapowiada, że na swoim stanowisku będzie koncentrować się na planowaniu strategicznym, utrzymaniu spójnej polityki marketingowej dla marek znajdujących się w ofercie oraz wysokiej jakości produktów opartych na insightach konsumenckich i badaniach rynkowych.