M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Branża internetowa inauguruje kampanię edukacyjną

Maciej Florek | 26 lipca 2017, 06:00

Kampanię przygotowano w ramach prac grup roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

"Dzisiejszym sponsorem treści jest reklama”, "W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama” – to przykłady haseł rozpoczynającej się kampanii edukacyjnej skierowanej do internautów. Przypomina ona, że bez reklam nie ma "darmowego" internetu i że to dzięki nim użytkownicy mogą korzystać z zasobów sieci bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Kampanię, przygotowaną w ramach prac grup roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, inaugurują: Grupa Wirtualna Polska, Grupa Onet-RAS Polska, Grupa Interia, Polska Press, Gazeta.pl, Sprzedajemy.pl, Burda Media, Ströer Digital Media oraz Cloud Technologies. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,