Zagranica

Calvin Klein startuje z globalną kampanią reklamową

To pierwsza kampania marki realizowana pod kierownictwem głównego dyrektora kreatywnego Rafa Simonsa.

Kierownictwo Calvin Klein Inc., spółki zależnej należącej w całości do PVH Corp., ogłosiło start globalnej multimedialnej kampanii reklamowej związanej z kolekcją jesienną.

Będzie to pierwsza kampania reklamowa kolekcji Calvin Klein realizowana pod kierownictwem głównego dyrektora kreatywnego Rafa Simonsa.

Autorem zdjęć nowej kampanii jest fotograf Willy Vanderperre. W sesjach wzięło udział 22 modeli pozujących na tle billboardów z poprzedniej kampanii reklamowej „Calvin Klein: American Classics”. Billboardy z poprzedniej kampanii zawierały prace Andy’ego Warhola. W kampanii wykorzystane zostanie 850 mln kopii fotografii na 22 rynkach. Działania mają być elementem strategii ewolucji marki pod kierownictwem Simonsa.

Calvin Klein to światowa marka lifestyle’owa. Powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza. PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie, z ponad 130-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w markach i formach działalności czerpiących z kultury Ameryki. W portfolio firmy znajdują się takie marki, jak: Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Van Heusen, Izod, Arrow, Speedo, Warner’s czy Olga.

(Business Wire)