Zagranica

Cadbury ponownie wskrzesza batonik Tiffin

O wariant słodkiej przekąski, który liczy sobie 80 lat, upominali się fani w mediach społecznościowych.

Marka Cadbury (Mondelez International) na Wyspach ponownie wskrzesza markę swojego batonika Tiffin. Powrótu przekąski na sklepowe półki domagali się fani w social mediach.
Marka batonika ma 80 lat. W ubiegłym roku na rynek trafiła jego limitowana edycja w liczbie 3 mln batoników.
Ponieważ firma była zaskoczona pozytywną odpowiedzią konsumentów, zdecydowała się tym razem wprowadzić batonik na stałe do oferty.
Batonik o wadze 200 g zostanie wprowadzony do sprzedaży na początku sierpnia. Tiffin oblany mleczną czekoladą, z herbatnikiem i rodzynkami będzie kosztować ok. 2,49 funta.
Tiffin zadebiutował w 1937 r. i dwukrotnie został wycofany z półek z powodu słabych wyników sprzedaży. Cadbury zaprzestał sprzedawania marki w 1972 r., ale wskrzesił ją w 1985 r., by ponownie wycofać w 2003 r.
W ubiegłym miesiącu Cadbury powierzył swój budżet kreatywny agencji VCCP. Marka z portfolio Mondeleza w ten sposób przerwała trwającą 11 lat współpracę z Fallon London.

(Campaign)