M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McCann wygrywa przetarg sieci HomeGoods

( red. ) | 28 lipca 2017, 06:00

Na konto agencji wpływa 77 mln dol.

McCann wygrywa przetarg ogłoszony w maju br. przez sieć HomeGoods. Budżet, którym dysponuje podmiot, to 77 mln dol. McCann zostaje w ten sposób wiodącą agencją strategiczną i kreatywną sieci sklepów z wyposażeniem wnętrz. Centralą projektów strategicznych i kreatywnych będzie biuro spółki McCann w Nowym Jorku.
Sieć HomeGoods należy do TJX z siedzibą w Bostonie, w skład którego wchodzą również: TK Maxxx, Marshall i Sierra Trading Post.
Według firmy Kantar Media HomeGoods w 2015 i w 2016 r. wydała ok. 77 mln dol. na promocję w samych Stanach Zjednoczonych. Wcześniej za obsługę w zakresie kreacji i strategii odpowiadała agencja KBS (od 2009 r.). Wcześniej HomeGoods współpracowało z takimi podmiotami, jak DDB, Energy BBDO i Lowe.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,