M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bakoma Twist chce sięgać po więcej

Katarzyna Woźniak | 31 lipca 2017, 06:00

Tym razem marka jogurtu pitnego organizuje akcję z influencerami.

Marka jogurtu pitnego Bakoma Twist z portfolio Bakomy startuje z akcją realizowaną z udziałem influencerów pod hasłem "Sięgaj po więcej!". Wystartowała równolegle kampania TV i digitalowa. Za kreację i realizację akcji odpowiadają agencje: Upside, Video Ex Machina, Universal McCann oraz platforma DDOB.
Hasło kampanii nawiązuje do "wykręconego” podejścia do rzeczywistości – a w tej nie ma rzeczy niemożliwych.
15-sekundowy spot telewizyjny przedstawia autentycznych influencerów, którzy realizują swoje pasje i pokazują je innym. Na promowanej w spocie platformie #twistyourself wystartował konkurs na najciekawsze i najbardziej szalone przemiany. Landing page akcji jest wspierany dodatkowymi filmami z udziałem dwóch z bohaterów kampanii.
Spot emitowany jest w kanałach tematycznych TVN Premium Mix, Polsat i IDMnet. W kampanii digitalowej wykorzystywane są serwisy Sataku, Ipal, VoD, Wp.pl, a ponadto gry, aplikacje i portale: YouTube, Demotywatory, Joemonster/Faktopedia i Kwejk. Równolegle informacje o konkursie pojawiają się w kanałach socialmediowych Bakomy, DDOB i influencerów. Kampania będzie trwać do końca wakacji.
Strategię i kreację stworzyła agencja Upside, która wcześniej przygotowała kampanie dla marek Bakoma Bio, 7 zbóż i Bakuś Bio. Produkcją spotu TV i wideo do digitalu zajęła się agencja kontentu wideo Video Ex Machina. Za współpracę z infuencerami i koordynację konkursu odpowiada platforma społecznościowa DDOB, a za dobór mediów – Universal McCann.
W spocie wystąpili: @ProziPix (tancerz Paweł Sołtysiński), @VeronicaMarie (vlogerka modowa, Weronika Borowska), @RizzeR (gamer Maciej Rybski) i @DawidFrank (magik Davyd Tyshchenko).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,