Kraj

Absolut z konkursem

Marka z portfolio Pernod Ricard szuka nowych talentów muzycznych.

Absolut z konkursem
Marka wódki Absolut z portfolio Pernod Ricard ogłasza konkurs i szuka nowych talentów muzycznych. Jak przekonuje biuro prasowe marki, po zeszłorocznym sukcesie Blue Night by Absolut firma zdecydowała się wystartować z jego kolejną odsłoną i połączyć ją z konkursem. Uncovered – Daj się odkryć! jest adresowany do młodych twórców muzycznych. Zwycięzcy zagrają obok artystów takich jak m.in. Kamp!
Absolut od lat słynie ze współpracy z artystami. Marka od zawsze stawiała na młodych, energicznych, kreatywnych i pełnych pasji ludzi. To oni tworzą ducha marki Absolut i współczesną kulturę.
Do 31 sierpnia artyści będą mogli przesłać nagrany przez siebie utwór za pośrednictwem strony WWW, aby wziąć udział w konkursie Uncovered – Daj się odkryć! Następnie jury składające się z członków zespołu Kamp! oraz dziennikarzy muzycznych wybierze finalistów, którzy przejdą do drugiego etapu. Zwycięzcy zostaną wyłonieni decyzją jury oraz w głosowaniu fanów. Nagrodą główną dla dwóch najlepszych wykonawców jest występ u boku gwiazd tegorocznej edycji Blue Night by Absolut.
Celem konkursu ma być wyłonienie nowych talentów muzycznych i stworzenie im okazji do zaprezentowania autorskiego materiału przed szerszą publicznością. Konkurs skierowany jest zarówno do solowych wykonawców, jak i zespołów. Marka Absolut ma identyfikować się z młodymi, niezależnymi twórcami. Zasiadający w jury zespół Kamp! jest zwycięzcą konkursu muzycznego Sing It Out, zrealizowanego przez markę Absolut w 2011 r. w ramach Projektu Pokolenie.
Tegoroczny temat imprezy to zwierzęta nocy. W tym roku festiwal w rozbudowanej formule będzie biletowany. Bilety można nabyć od dzisiaj na www.cojestgrane24.pl.
Za koncepcję i realizację wydarzenia Blue Night by Absolut oraz konkursu Uncovered – Daj się odkryć! odpowiada agencja IQ Marketing. Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.