M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marta Gliszczyńska awansuje w Big Picture

Katarzyna Kacprzak | 1 sierpnia 2017, 06:00

Do grona pracowników agencji dołączyły również dwie nowe osoby na stanowiska junior PR consultantów.

Marta Gliszczyńska
Marta Gliszczyńska
Big Picture, powstała w 2015 r. firma consultingowa
z obszaru PR i public affairs, rozwija zespół. Marta Gliszczyńska, związana z Big Picture od dwóch lat, awansowała na stanowisko corporate affairs directora – pokieruje zespołem
odpowiedzialnym za projekty korporacyjne, kryzysowe oraz monitoring legislacyjny.

Do grona pracowników Big Picture dołączyły również dwie nowe osoby na stanowiska junior PR consultantów: Aleksandra Kiljan oraz Monika Roth – obie wzmocnią zespół prowadzący
działania dla L’Oreal Paris Polska.

Marta Gliszczyńska jest związana z branżą PR od 12 lat. Przez ostatnie lata w ramach zespołu Big Picture, wcześniej m.in. w agencji Rc2 oraz WWF Polska. Specjalizuje się przede wszystkim w PR korporacyjnym oraz zarządzaniu kryzysowym – realizowała kilkuletnie projekty m.in. dla takich firm, jak: Agora, Lockheed Martin, Wurth Polska, Thomson, Paczkomaty InPost, Inforsys, Getin Bank, Noble Bank. Pracuje także dla klientów z obszaru medycznego. W Big Picture odpowiada za relacje z partnerami biznesowymi z obszaru wspólnych projektów consultingowych – pracuje z kancelariami prawnymi, firmami doradczymi, analitykami. Jej drugim obszarem ekspertyzy są projekty społeczno-edukacyjne, promujące dobre nawyki zdrowotne – odpowiadała za kompleksowe platformy komunikacyjne m.in. dla Agros-Novej czy ZT Kruszwica ("Doceń olej rzepakowy"), a także programy wizerunkowe dla marek takich jak Dove z portfolio Unilever (platforma “Prawdziwe piękno”). Pełniła wcześniej funkcję rzecznika prasowego oraz koordynowała działania PR projektów fundacji WWF.

Założycielką Big Picture jest Hanna Waśko, wcześniej związana m.in. z Leo Burnett, 180 PR, a także przez osiem lat z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję strategic directora.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,