Kraj

Labcon przygotował specjalny projekt dla Maybelline New York [wideo]

Agencja odpowiada za realizację serialu na YouTube. Do współpracy zaproszono Margaret oraz influencerki. To pierwszy tego rodzaju projekt firmy L'Oreal.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FY9oZKNG3ars%22%7D
Labcon (Group One) odpowiada za  kampanię dla Maybelline New York (L’Oreal). Marka po raz pierwszy w Polsce prowadzi działania marketingowe w całości oparte na budowaniu własnych treści na kanale YouTube, czemu towarzyszą aktywacje w mediach społecznościowych. Efektem współpracy Labconu i L’Oreala jest autorski serial
emitowany na oficjalnym kanale YouTube Maybelline New York z udziałem Margaret oraz youtuberek.

W ramach zaplanowanej na dwa lata współpracy z L’Orealem Labcon odpowiada za consulting przy budowaniu całościowej strategii w obszarze digitalu kampanii “Make up in the city” – media, social media oraz budowę kanału na YouTube; przy budowie kontentu (w tym doborze formatów) oraz nagraniach i montażu. Labcon jest agencją wiodącą w projekcie, czuwającą nad realizacją strategii, sprawującą nadzór nad produkcją i odpowiadającą za  kontakt z influencerami. Za strategię mediową i zakup mediów cyfrowych odpowiada Value Media.