Kraj

Unilever przeprowadzi przetarg mediowy, który obejmie też Polskę

Koncern Unilever zamierza przeprowadzić przetarg mediowy, który obejmie kraje Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Termin rozpoczęcia przetargu...

Koncern Unilever zamierza przeprowadzić przetarg mediowy, który obejmie kraje Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polskę, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Termin rozpoczęcia przetargu nie jest jeszcze znany, ale prawdopodobnie rozpocznie się on jeszcze w tym roku, a jego rozstrzygnięcie będzie dotyczyło obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów dla Unilevera od 2006 r. W Polsce obsługą mediową Unilevera zajmuje się dom mediowy Initiative Warszawa. Małgorzata Wesołowska, communications channel manager w Unilever Polska, nie skomentowała doniesień o przetargu. Nie udało nam się również uzyskać komentarza z centrali koncernu. Unilever Polska współpracuje z Initiative nieprzerwanie od 1998 roku. Ostatnio w polskim oddziale sieci nastąpiła zmiana na stanowisku account directora, który zajmował się budżetem tego marketera. Po odejściu Jarosława Kowalika-Miklaszewskiego jego obowiązki przejęła Katarzyna Pawłowska. W ub.r. koncern przeprowadził przetarg mediowy na obsługę budżetów krajów Europy Zachodniej. W przetargu tym wygrała sieć domów mediowych MindShare. Według danych Expert Monitora Unilever Polska wydał na reklamę w 2004 r. 327,7 mln zł, a w 2003 r. – 248,8 mln zł. (JD)